Artykuł sponsorowany

Stacjonarne czy mobilne, jakie urządzenie do badania skóry wybrać do gabinetu trychologicznego?

Stacjonarne czy mobilne, jakie urządzenie do badania skóry wybrać do gabinetu trychologicznego?

Trychologia to dziedzina, która cały czas się rozwija. W Polsce powstaje coraz więcej gabinetów, które świadczą usługi w tym zakresie. Jeśli do nich należysz lub masz już otwarty gabinet, ale poszukujesz nowych narzędzi pracy, koniecznie przeczytaj ten artykuł. Poznasz w nim aparaty, dzięki którym zdobędziesz niezbędne informacje o stanie skóry pacjenta. Dowiesz się także, jaki sprzęt warto wybrać – stacjonarny czy mobilny?

Aparaty niezbędne do badań w gabinecie trychologicznym

Aby zdiagnozować problem, z jakim przychodzi pacjent do gabinetu trychologicznego, potrzebne są specjalistyczne aparaty do badania skóry. Za ich pomocą możesz dokonać obserwacji oraz zebrać niezbędne dane o kondycji skalpu. Mowa np. o stopniu nawilżenia, unaczynieniu, czy obecności sebum. Oprócz tego urządzenia te dostarczają informacji o włosach. Dzięki nim możemy dowiedzieć się np. jaką mają grubość, czy gęstość, ale również, jaki jest stan ujść mieszków włosowych i łodygi włosa. Wystarczy więc jeden aparat, aby kompleksowo zbadać nie tylko stan skalpu pacjenta, ale również jego włosów.

Stacjonarne urządzenia do badania skóry głowy

Stacjonarne urządzenia do badania skóry głowy i włosów powinny być podstawowym elementem wyposażenia każdego gabinetu trychologicznego. Do takich sprzętów należą np. aparat ASM, ASL oraz ASW, które znajdziesz w ofercie dystrybutora tych urządzeń – Eurtex.  Wszystkie te aparaty gwarantują uzyskanie precyzyjnych wyników, a tym samym prawidłowe zdiagnozowanie pacjenta. Wszystko to dzięki wymiennym obiektywom, które różni poziom powiększenia obrazu, a także podświetleniem dostosowanym do rodzaju badania.  

Czy warto zdecydować się na mobilne urządzenia do badania skóry głowy?

Mobilny aparat do badania skóry  i włosów to również przydatny sprzęt do gabinetu trychologicznego. Przykładem takiego aparatu jest np. APM PRO. Dzięki niemu możesz badać pacjentów w dowolnym miejscu, a więc otwierają się przed Tobą nowe możliwości, ponieważ rozszerzysz profil działalności. To świetny sposób na reklamę np. w drogerii, aptece, czy na szkoleniach. Za jego pomocą możesz robić porównawcze zdjęcia, przesyłać pliki za pomocą Bluetooth czy WIFI, a także zdublować obraz na ekran komputera czy telewizora.  

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.