Stacjonarne czy mobilne, jakie urządzenie do badania skóry wybrać do gabinetu trychologicznego?
Trychologia to dziedzina, która cały czas się rozwija. W Polsce powstaje coraz więcej gabinetów, które świadczą usługi w tym zakresie. Jeśli do nich należysz lub masz już otwarty gabinet, ale poszukujesz nowych narzędzi pracy, koniecznie przeczytaj ten artykuł. Poznasz w nim aparaty, dzięki którym zdobędziesz niezbędne informacje o stanie skóry pacjenta. Dowiesz się także, jaki sprzęt warto wybrać – stacjonarny czy mobilny?
Aparaty niezbędne do badań w gabinecie trychologicznym
Aby zdiagnozować problem, z jakim przychodzi pacjent do gabinetu trychologicznego, potrzebne są specjalistyczne aparaty do badania skóry. Za ich pomocą możesz dokonać obserwacji oraz zebrać niezbędne dane o kondycji skalpu. Mowa np. o stopniu nawilżenia, unaczynieniu, czy obecności sebum. Oprócz tego urządzenia te dostarczają informacji o włosach. Dzięki nim możemy dowiedzieć się np. jaką mają grubość, czy gęstość, ale również, jaki jest stan ujść mieszków włosowych i łodygi włosa. Wystarczy więc jeden aparat, aby kompleksowo zbadać nie tylko stan skalpu pacjenta, ale również jego włosów.
Stacjonarne urządzenia do badania skóry głowy
Stacjonarne urządzenia do badania skóry głowy i włosów powinny być podstawowym elementem wyposażenia każdego gabinetu trychologicznego. Do takich sprzętów należą np. aparat ASM, ASL oraz ASW, które znajdziesz w ofercie dystrybutora tych urządzeń – Eurtex. Wszystkie te aparaty gwarantują uzyskanie precyzyjnych wyników, a tym samym prawidłowe zdiagnozowanie pacjenta. Wszystko to dzięki wymiennym obiektywom, które różni poziom powiększenia obrazu, a także podświetleniem dostosowanym do rodzaju badania.
Czy warto zdecydować się na mobilne urządzenia do badania skóry głowy?
Mobilny aparat do badania skóry i włosów to również przydatny sprzęt do gabinetu trychologicznego. Przykładem takiego aparatu jest np. APM PRO. Dzięki niemu możesz badać pacjentów w dowolnym miejscu, a więc otwierają się przed Tobą nowe możliwości, ponieważ rozszerzysz profil działalności. To świetny sposób na reklamę np. w drogerii, aptece, czy na szkoleniach. Za jego pomocą możesz robić porównawcze zdjęcia, przesyłać pliki za pomocą Bluetooth czy WIFI, a także zdublować obraz na ekran komputera czy telewizora.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana